Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów.
Projekt – „Dasz Radę” – zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno – przyrodniczych.
Prowadząca: Agnieszka Wesołowska , III a
Uczniowie spotykają się na zajęciach od 10 września 2012r. Poszerzają swoją wiedzę matematyczno-przyrodniczą. Rozwiązują zadania nietypowe, które treścią i stopniem trudności wykraczają poza podstawę programową. Uczą się zastosowania matematyki i przyrody w praktyce. Przygotowują się do konkursów matematycznych i przyrodniczych. Brali udział w konkursie matematycznym „Orły Sypendiada”. Następnym sprawdzianem umiejętności matematycznym będzie konkurs „Kangur”. Zmierzą się również w konkursie przyrodniczym – „Ekoplaneta”. Uczniowie chętnie przychodzą na zajęcia i pracują z dużym zapałem. Z niecierpliwością czekają na pomoce dydaktyczne.
![]() |
![]() |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie,szczególnie uzdolnionych,ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych.
Prowadząca: Bożena Rakowska, Ia
W ramach projektu EFS „ Dasz radę” uczniowie klasy I a uczestniczą w zajęciach rozwijających zainteresowania matematyczno – przyrodnicze. Uczniowie rozwiązują zadania metodami dyplomacji, kruszeni i stacji. Rozwijają pamięć i logiczne myślenie. Uczą się wrażliwości na problemy przyrodnicze i sytuacje matematyczne.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie,szczególnie uzdolnionych,ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych.
Prowadząca: Alicja Walicka, II c.
W ramach projektu „Dasz radę” uczniowie klasy II c SP nr 3 uczestniczą w zajęciach rozwijających zainteresowania uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno – przyrodniczych. Na zajęciach tych mają możliwość rozwijania swych umiejętności matematycznych i przyrodniczych w trakcie rozwiązywania różnorodnych zadań. Chętnie korzystają z oferowanych im gier komputerowych, dzięki którym poszerzają swą wiedzę przyrodniczą oraz doskonalą umiejętności rachunkowe.
![]() |
![]() |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie,szczególnie uzdolnionych,ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych.
Prowadząca: Elżbieta Kiełbasa, II a.
Na zajęcia uczęszcza 4 uczniów.Uczniowie rozwijają swoje zainteresowania z matematyki i przyrody.
Na zajęciach tych uczniowie zapoznają się z życiem i przyrodą,zapoznają się z różnymi zjawiskami
przyrodniczymi,rozwijają zdolności poznawcze i umiejętności działania,kształtują postawy i umiejętności
w kontaktach z ludźmi i obcowaniu z przyrodą. Zdobywają orientację w różnorodności świata roślin i
zwierząt,kształtują więzi emocjonalne z przyrodą- wrażliwości na ich piękno,uczą się szanować przyrodę.
Uświadamiają sobie role człowieka w przekształcaniu przyrody.Zajęcia te również przyczyniają się
do wszechstronnego rozwoju osobowości uczniów ich ogólnych zdolności poznawczych i samodzielnego
logicznego myślenia. Zajęcia te uczą sumiennej pracy własnej i współdziałania w zespole oraz
przyczyniają się do wyrabiania pożądanych postaw i cech takich jak koncentracja,wytrwałość w
przezwyciężaniu trudności.Rozwijają umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi w życiu
oraz umiejętności ich opisywania za pomocą schematów obrazowych i symboli matematycznych,
aktywności twórczej i matematycznych zainteresowań.Przygotowują również do zdobycia umiejętności
czytania i rozumienia tekstów matematycznych.
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie,szczególnie uzdolnionych,ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych.
Prowadząca: Teresa Czerniawska
Uczniowie klasy IIb uczestniczą w zajęciach szkolnych rozwijających zainteresowania przyrodnicze i poszerzających umiejętności matematyczne. Wspólnie, ze wsparciem nauczyciela prowadzącego, pokonują trudności, poznają nowe doświadczenia, uczą się wytrwałości w pracy, systematyczności, logicznego myślenia i wzajemnej współpracy. Takie działania zapewniają wszechstronny rozwój ich osobowości. Zdrowa rywalizacja i powiększanie indywidualnej puli punktów dają bardzo dobre efekty tych wspólnych działań i przygotowują je do udziału w trudnych konkursach.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Prowadząca: Dorota Bieława
W ramach projektu EFS „Dam Radę”, uczniowie kl. III b bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze. Zajęcia te pozwalają poznać dzieciom wiele ciekawych i nieznanych przez nie zjawisk oraz kształtują umiejętności matematyczne potrzebne w sytuacjach życiowych i edukacji szkolnej.
![]() |
![]() |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Prowadząca: Dorota Wieczorek
Dzieci z klasy I D uczestniczą w zajęciach rozwijających zdolności matematyczno – przyrodnicze. Mają okazję poznawać i wyjaśniać pojęcia i zjawiska przyrodnicze, rozwiązywać trudniejsze zadania matematyczne, rozwijać logiczne myślenie. Mają możliwość poznawania gier i zabaw matematycznych : Bingo, klocki PUS, Sudoku.
![]() |
![]() |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Prowadząca: Elżbieta Żok
Uczniowie kl. Ib bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach. Dzięki różnorodności zadań z ochotą podejmują kolejne działania. Treści dostosowane są do indywidualnych potrzeb uczniów. Uczą umiejętności czytania tekstu matematycznego, wykorzystywania i zastosowania zdobytych umiejętności w różnych sytuacjach życiowych. Tematy zajęć realizowane są poprzez gry i zabawy, które zachęcają dzieci do pracy. Zastosowanie pomocy pozyskanych w ramach projektu wpłynęło na zwiększenie ich atrakcyjności.
![]() |
![]() |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Prowadząca: Maria Benysek
Celem głównym tych zajęć jest rozbudzanie i rozwijanie zainteresowań matematyką i przyrodą; poszerzenie i pogłębienie wiedzy matematyczno- przyrodniczej ucznia. Uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach, cieszą się one dużym zainteresowaniem. W ramach projektu uczniowie rozwiązują zadania nietypowe i standardowe, doskonalą rachunek pamięciowy. Stosowane są różnego rodzaju gry i zabawy dydaktyczne. Dzięki nim rozwijają osobowość uczniów, ich procesy poznawcze( pamięć, logiczne myślenie, spostrzeganie, wyobraźnię). Pobudzają aktywność twórczą, uczą współdziałania i współodpowiedzialności. Gry dostarczają przyjemnych doznań, które budzą pozytywną motywację do nauki.
![]() |
![]() |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Prowadząca: Bożena Kondratowicz
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo, z szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.
Prowadząca Mirosława Mackiewicz
W ramach projektu EFS „Dasz radę” uczniowie klasy III C uczestniczą w zajęciach rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze. Uczniowie poszerzają i pogłębiają swoją, ćwiczą pamięć i logiczne myślenie, odkrywają tajemnice przyrody i matematyki.
![]() |
![]() |
![]() |