Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w.

Projekt ÔÇô ÔÇ×Dasz Rad─ÖÔÇŁ ÔÇô zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie, szczeg├│lnie uzdolnionych ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematyczno ÔÇô przyrodniczych.

Prowadz─ůca: Agnieszka Weso┼éowska , III a

Uczniowie spotykaj─ů si─Ö na zaj─Öciach od 10 wrze┼Ťnia 2012r. Poszerzaj─ů swoj─ů wiedz─Ö matematyczno-przyrodnicz─ů. Rozwi─ůzuj─ů zadania nietypowe, kt├│re tre┼Ťci─ů i stopniem trudno┼Ťci wykraczaj─ů poza podstaw─Ö programow─ů. Ucz─ů si─Ö zastosowania matematyki i przyrody w praktyce. Przygotowuj─ů si─Ö do konkurs├│w matematycznych i przyrodniczych. Brali udzia┼é w konkursie matematycznym ÔÇ×Or┼éy SypendiadaÔÇŁ. Nast─Öpnym sprawdzianem umiej─Ötno┼Ťci matematycznym b─Ödzie konkurs ÔÇ×KangurÔÇŁ. Zmierz─ů si─Ö r├│wnie┼╝ w konkursie przyrodniczym –┬á ÔÇ×EkoplanetaÔÇŁ. Uczniowie ch─Ötnie przychodz─ů na zaj─Öcia i pracuj─ů z du┼╝ym zapa┼éem. Z niecierpliwo┼Ťci─ů czekaj─ů na pomoce dydaktyczne.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie,szczeg├│lnie uzdolnionych,ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych.

Prowadz─ůca: Bo┼╝ena Rakowska, Ia

W ramach projektu EFS ÔÇ× Dasz rad─ÖÔÇŁ uczniowie klasy I a uczestnicz─ů w zaj─Öciach rozwijaj─ůcych zainteresowania matematyczno┬á – przyrodnicze. Uczniowie rozwi─ůzuj─ů zadania metodami dyplomacji, kruszeni i stacji. Rozwijaj─ů pami─Ö─ç i logiczne my┼Ťlenie. Ucz─ů si─Ö wra┼╝liwo┼Ťci na problemy przyrodnicze i sytuacje matematyczne.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie,szczeg├│lnie uzdolnionych,ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych.

Prowadz─ůca: Alicja Walicka, II c.

W ramach projektu ÔÇ×Dasz rad─ÖÔÇŁ uczniowie klasy II c SP nr 3 uczestnicz─ů w zaj─Öciach rozwijaj─ůcych zainteresowania uczni├│w ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematyczno ÔÇô przyrodniczych. Na zaj─Öciach tych maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç rozwijania swych umiej─Ötno┼Ťci matematycznych i przyrodniczych w trakcie rozwi─ůzywania r├│┼╝norodnych zada┼ä. Ch─Ötnie korzystaj─ů z oferowanych im gier komputerowych, dzi─Öki kt├│rym poszerzaj─ů sw─ů wiedz─Ö przyrodnicz─ů oraz doskonal─ů umiej─Ötno┼Ťci rachunkowe.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie,szczeg├│lnie uzdolnionych,ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych.

Prowadz─ůca: El┼╝bieta Kie┼ébasa, II a.

Na zaj─Öcia ucz─Öszcza 4 uczni├│w.Uczniowie rozwijaj─ů swoje zainteresowania z matematyki i przyrody.

Na zaj─Öciach tych uczniowie zapoznaj─ů si─Ö z ┼╝yciem i przyrod─ů,zapoznaj─ů si─Ö z r├│┼╝nymi zjawiskami

przyrodniczymi,rozwijaj─ů zdolno┼Ťci poznawcze i umiej─Ötno┼Ťci dzia┼éania,kszta┼étuj─ů postawy i umiej─Ötno┼Ťci

w kontaktach z lud┼║mi i obcowaniu z przyrod─ů. Zdobywaj─ů orientacj─Ö w r├│┼╝norodno┼Ťci ┼Ťwiata ro┼Ťlin i

zwierz─ůt,kszta┼étuj─ů wi─Özi emocjonalne z przyrod─ů- wra┼╝liwo┼Ťci na ich pi─Ökno,ucz─ů si─Ö szanowa─ç przyrod─Ö.

U┼Ťwiadamiaj─ů sobie role cz┼éowieka┬á w przekszta┼écaniu przyrody.Zaj─Öcia te r├│wnie┼╝ przyczyniaj─ů si─Ö

do wszechstronnego rozwoju osobowo┼Ťci uczni├│w ich og├│lnych zdolno┼Ťci poznawczych i samodzielnego

logicznego my┼Ťlenia. Zaj─Öcia te ucz─ů sumiennej pracy w┼éasnej i wsp├│┼édzia┼éania w zespole oraz

przyczyniaj─ů si─Ö do wyrabiania po┼╝─ůdanych postaw i cech takich jak koncentracja,wytrwa┼éo┼Ť─ç w

przezwyci─Ö┼╝aniu trudno┼Ťci.Rozwijaj─ů umiej─Ötno┼Ťci pos┼éugiwania si─Ö metodami matematycznymi w ┼╝yciu

oraz umiej─Ötno┼Ťci ich opisywania za pomoc─ů schemat├│w obrazowych i symboli matematycznych,

aktywno┼Ťci tw├│rczej i matematycznych zainteresowa┼ä.Przygotowuj─ů r├│wnie┼╝ do zdobycia umiej─Ötno┼Ťci

czytania i rozumienia tekst├│w matematycznych.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie,szczeg├│lnie uzdolnionych,ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych.

Prowadz─ůca: Teresa Czerniawska

Uczniowie klasy IIb uczestnicz─ů w zaj─Öciach szkolnych rozwijaj─ůcych zainteresowania przyrodnicze i poszerzaj─ůcych umiej─Ötno┼Ťci matematyczne. Wsp├│lnie, ze wsparciem nauczyciela prowadz─ůcego, pokonuj─ů trudno┼Ťci, poznaj─ů nowe do┼Ťwiadczenia, ucz─ů si─Ö wytrwa┼éo┼Ťci w pracy, systematyczno┼Ťci, logicznego my┼Ťlenia i wzajemnej wsp├│┼épracy. Takie dzia┼éania zapewniaj─ů wszechstronny rozw├│j ich osobowo┼Ťci. Zdrowa rywalizacja i powi─Ökszanie indywidualnej puli punkt├│w daj─ů bardzo dobre efekty tych wsp├│lnych dzia┼éa┼ä i przygotowuj─ů je do udzia┼éu w trudnych konkursach.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

Prowadz─ůca: Dorota Bie┼éawa

W ramach projektu EFS „Dam Rad─Ö”, uczniowie kl. III b bardzo ch─Ötnie uczestnicz─ů w zaj─Öciach rozwijaj─ůcych zainteresowania matematyczno-przyrodnicze. Zaj─Öcia te pozwalaj─ů pozna─ç dzieciom wiele ciekawych i nieznanych przez nie zjawisk oraz kszta┼étuj─ů umiej─Ötno┼Ťci matematyczne potrzebne w sytuacjach ┼╝yciowych i edukacji szkolnej.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

Prowadz─ůca: Dorota Wieczorek

Dzieci z klasy I D uczestnicz─ů w zaj─Öciach rozwijaj─ůcych zdolno┼Ťci matematyczno ÔÇô przyrodnicze. Maj─ů okazj─Ö poznawa─ç i wyja┼Ťnia─ç poj─Öcia i zjawiska przyrodnicze, rozwi─ůzywa─ç trudniejsze zadania matematyczne, rozwija─ç logiczne my┼Ťlenie. Maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç poznawania gier i zabaw matematycznych : Bingo, klocki PUS, Sudoku.


Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

Prowadz─ůca: El┼╝bieta ┼╗ok

Uczniowie kl. Ib bardzo ch─Ötnie uczestnicz─ů w zaj─Öciach. Dzi─Öki r├│┼╝norodno┼Ťci zada┼ä z ochot─ů podejmuj─ů kolejne dzia┼éania. Tre┼Ťci dostosowane s─ů do indywidualnych potrzeb uczni├│w. Ucz─ů umiej─Ötno┼Ťci czytania tekstu matematycznego, wykorzystywania i zastosowania zdobytych umiej─Ötno┼Ťci w r├│┼╝nych sytuacjach ┼╝yciowych. Tematy zaj─Ö─ç realizowane s─ů poprzez gry i zabawy, kt├│re zach─Öcaj─ů dzieci do pracy. Zastosowanie pomocy pozyskanych w ramach projektu wp┼éyn─Ö┼éo na zwi─Ökszenie ich atrakcyjno┼Ťci.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

Prowadz─ůca: Maria Benysek

Celem g┼é├│wnym tych zaj─Ö─ç jest rozbudzanie i rozwijanie zainteresowa┼ä matematyk─ů i przyrod─ů; poszerzenie i pog┼é─Öbienie wiedzy matematyczno- przyrodniczej ucznia.┬á Uczniowie ch─Ötnie uczestnicz─ů w┬á zaj─Öciach, ciesz─ů si─Ö one du┼╝ym zainteresowaniem. W ramach projektu uczniowie rozwi─ůzuj─ů zadania nietypowe i standardowe, doskonal─ů rachunek pami─Öciowy. Stosowane s─ů r├│┼╝nego rodzaju gry i zabawy dydaktyczne. Dzi─Öki nim┬á rozwijaj─ů osobowo┼Ť─ç uczni├│w, ich procesy poznawcze( pami─Ö─ç, logiczne my┼Ťlenie, spostrzeganie, wyobra┼║ni─Ö). Pobudzaj─ů aktywno┼Ť─ç tw├│rcz─ů, ucz─ů wsp├│┼édzia┼éania i wsp├│┼éodpowiedzialno┼Ťci. Gry dostarczaj─ů przyjemnych dozna┼ä, kt├│re budz─ů pozytywn─ů motywacj─Ö do nauki.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie zdolnych matematycznie i przyrodniczo ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

Prowadz─ůca: Bo┼╝ena Kondratowicz

Uczniowie z klasy III „D” ch─Ötnie i systematycznie uczestnicz─ů w zaj─Öciach. Zdobyt─ů tam wiedz─ů dziel─ů si─Ö z innymi w trakcie zaj─Ö─ç dydaktycznych oraz wykorzystuj─ů j─ů na r├│┼╝norodnych konkursach, zar├│wno tych wewn─ůtrzszkolnych jak i regionalnych czy nawet og├│lnopolskich. Pozyskane w ramach projekty pomoce dydaktyczne w znacz─ůcym stopniu wp┼éyn─Ö┼éy na wzrost atrakcyjno┼Ťci zaj─Ö─ç oraz pobudzi┼éy uczni├│w do kreatywnego dzia┼éania.

Zaj─Öcia rozwijaj─ůce zainteresowania uczni├│w wybitnie uzdolnionych matematycznie i┬áprzyrodniczo, z szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych.

Prowadz─ůca Miros┼éawa Mackiewicz

W ramach projektu EFS ÔÇ×Dasz rad─ÖÔÇŁ uczniowie klasy III C uczestnicz─ů w zaj─Öciach rozwijaj─ůcych zainteresowania matematyczno-przyrodnicze. Uczniowie poszerzaj─ů i pog┼é─Öbiaj─ů swoj─ů, ─çwicz─ů pami─Ö─ç i logiczne my┼Ťlenie, odkrywaj─ů tajemnice przyrody i matematyki.

Projekt „Dasz Rad─Ö”

Gazetka Szkolna

Projekt ÔÇ×Dasz Rad─ÖÔÇŁ

Matematyka bez granic

SOS Siatkarski O┼Ťrodek Szkolny

Informacje

Patron szkoły

Certyfikaty

U┼╝ytkownicy online: